Praktisk information

Her kan I få information om de eventuelle spørgsmål, I måtte have inden jeres besøg på Kroen
– både vedr. almindelig bordreservation og selskaber.
I er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis I ikke kunne finde svar her på siden.

Bordreservation i restauranten

Børn

Når I booker bord, skal I også booke plads til børn, der skal bruge højstol eller almindelig stol. Dette for at vi kan sikre, at der er plads til alle.
Vi har puslefaciliteter på kroens handicaptoilet i stueplan.

Elevator og toiletter

Vi har elevator til kroens 1.sal. Der er toiletter både i stueplan og på 1. salen, og vi har handicaptoilet i stueplan. Alle vores rum er handicapvenlige

Parkering

Der er gratis parkering på kroens mindre parkeringsområde, ligesom der langs salonvejen er tydeligt afmærket, hvor man må parkere gratis. Bemærk at der på Marienlunds Allé, der vender op mod Dr. Margrethe Vej, er parkering forbudt. Vi opfordrer til at alle gæster tager værdigenstande med fra bilerne, da det sker, at der er indbrud i biler på parkeringsområderne.

Allergier samt særlige forbehold

Vi ønsker at tage hensyn til allergier, vegetarer osv. Venligst skriv i bemærkningerne når I booker bord med udførlig beskrivelse af, hvad man ikke tåler.

Glemte sager

Kig forbi i Kroens åbningstider. Vi har et område med glemte sager, hvor det I søger helt sikkert gemmer sig, såfremt det er glemt hos os.
Det er også muligt at kontakte os via kontakt@sjettefrederikskro.dk.

Bord ved vinduet

Det er ikke muligt at forudbestille plads med udsigt ved vinduerne. Man er dog altid velkommen til at ønske dette.
Vi fordeler, så det går op med bookingerne. Bookinger +12 personer.

Kroens terrasse

Det er altid muligt at sidde udenfor på vores terrasse og nyde den skønne udsigt, når vejret tillader det.
I bestemmer selv på dagen ved ankomsten til kroen.

Gavekort

Gavekort, der gælder på alle vores lokationer (Sjette Frederiks Kro, Mor Anna Bageri & Deli, Café Casablanca og Restaurant Mejeriet), kan købes online, hvor gavekortet enten kan sendes til køber eller modtager. Gavekortet kan endvidere købes fysisk på vores lokationer – se hjemmesiden for åbningstider.

Ændring i reservation

Ønsker du at slette din reservation gøres dette online på vores hjemmeside. Du har tidligere modtaget en bekræftelse via SMS – i denne fremgår dit bookingnummer, som du skal bruge ifm. online aflysning. Ønsker du at ændre i antallet af gæster så send venligst en mail til kontakt@sjettefrederikskro.dk.

Øv, jeg bliver forsinket

I skal udelukkende kontakte os, såfremt I er mere end 15 minutter forsinket – vi holder altid kaffen og bordet varmt og glæder og til at se jer.

Selskaber og arrangementer

Børn

Såfremt der er mindre børn med til jeres selskab, har vi højstol eller almindelig stol. Vi har endvidere puslefaciliteter på kroens handicaptoilet i stueplan.

Elevator og toiletter

Vi har elevator til kroens 1.sal. Der er toiletter både i stueplan og på 1. salen, og vi har handicaptoilet i stueplan. Alle vores rum er handicapvenlige.

Parkering

Der er gratis parkering på kroens mindre parkeringsområde, ligesom der langs salonvejen er tydeligt afmærket, hvor man må parkere gratis. Bemærk at der på Marienlunds Allé, der vender op mod Dr. Margrethe Vej, er parkering forbudt. Vi opfordrer til at alle gæster tager værdigenstande med fra bilerne, da det sker, at der er indbrud i biler på parkeringsområderne.

Allergier samt særlige forbehold

Vi ønsker at tage hensyn til allergier, vegetarer osv. Venligst send os en separat mail senest 3 dage før ankomst med udførlig beskrivelse af, hvad man ikke tåler.

Digitalt piano til fest

Digitalt piano står til rådighed, blot I informerer os om, at I ønsker at benytte jer af muligheden.

Glemte sager

Kig forbi i Kroens åbningstider. Vi har et område med glemte sager, hvor det I søger helt sikkert gemmer sig, såfremt det er glemt hos os.
Det er også muligt at kontakte os via kontakt@sjettefrederikskro.dk.

Gaver og gavebord

Lad os venligst vide besked via mail såfremt I ønsker et gavebord. Det er desværre ikke muligt for os at opbevare gaver til dagen efter. Dog lige med undtagelse af de selskaber, hvor brunch næste morgen er inkluderet.

Blomster

Der er altid små vaser med afskårne blomster på bordene. Har man særlige ønsker til blomster/dekorationer, bedes man selv arrangere dette. Senest en uge før selskabet gives besked til os pr. mail og vi aftaler, hvornår I afleverer dette.

Arrangementets varighed/tidsramme

I har adgang til lokalerne op til 30 min. før. Lokalet skal forlades max. 15 min. efter, det aftalte tidspunkt er nået. Såfremt det er muligt på dagen, vil evt. tilkøb af yderligere tid skal være aftalt senest en time før aftalte sluttidspunkt og aftales med den ansvarlige tjener.

Kroens menu

Vi har en kærlighed for dansk, ærlig mad og til selve håndværket. Vores mad er uformel og alt er skabt fra bunden.

Den er er lavet på råvarer af høj kvalitet, jordnær, forståelig og med spændende smagskombinationer. Vi kalder det moderne kro-mad.

Vi byder bl.a. på flere hjemmelavede og smagfulde specialiteter samt lækkert friskbagt brød fra vores eget bageri, Mor Anna.

Oplev en skøn beliggenhed, nærværende værtskab, gennemført stemning og dejlig mad.